U bent hier

Home » IMOM - managed services

Om een IMOM onderhoudsovereenkomst af te sluiten en in leven te houden, zijn er een aantal stappen die we moeten doorlopen.
 
Analyse : Zodra we exact weten over welk materiaal (hardware, software, technologie, randapparaten,... ) u beschikt, kunnen wij het engagement aangaan. Enerzijds om "blinde vlekken" uit te sluiten, anderzijds om de support te kunnen garanderen en om de inventaris te kunnen opstellen.
 
Documentatie & inventaris : De inventaris wordt gebruikt als basis voor de berekening van het maandbedrag. Deze inventaris is bijgevolg een "levend document", aangezien uw netwerk even groot kan blijven, maar ook kan groeien of krimpen. De technische documentatie wordt opgesteld door onze technische mensen. Zij gebruiken deze informatie om uw netwerk te kunnen standaardiseren en beheren, om uw vragen of eventuele vragen van (andere) softwareleveranciers te kunnen beantwoorden. U heeft steeds een (up to date) copie van al deze informatie, omdat we van oordeel zijn dat al deze technische informatie (paswoorden, parameters, backup informatie, ... ) uw eigendom is. U koopt tenslotte een netwerk en een oplossing, geen zwarte doos.
 
Opstellen overeenkomst & bijlagen : Indien u interesse heeft in een IMOM overeenkomst, geven we de klanten onmiddellijk een copie van de overeenkomst ter inzage. Van zodra we alle informatie verzameld hebben, krijgt u een exemplaar op maat ter ondertekening. De onderhoudsovereenkomst kan voor bepaalde duur van 1, 2 of 3 jaar afgesloten worden of voor onbepaalde duur.
 
Facturatie : IMOM werkt met facturatie in het begin van de maand. In het begin van de maand ontvangt u een factuur die binnen de maand voldaan dient te worden. Wij bieden de klanten de mogelijkheid om via domiciliëring te betalen.
 
Rapportage en evaluatie : Maandelijks ontvangt u bij de factuur voor de komende maand een gedetailleerd rapport met de prestaties van de vorige maand. Op die manier blijft u ook zicht houden op welke prestaties wij voor u gedaan hebben die maand. Naast regelmatig contact met onze (technische) medewerkers voorzien we eveneens een jaarlijkse evaluatievergadering, waarin we terugkijken op het afgelopen jaar en bekijken waar er verbeteringen mogelijk zijn.